Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 6 lipca 2020

,,Czerwony lód" Małgorzata Radtke

Wydawnictwo: WasPos
Data wydania: 2019
Format : Książka
Ilość stron: 432
Do kupienia: Gandalf

Małgorzata Radtke wydała do tej pory dwa tomy serii. Mam nadzieję, że na kolejne nie przyjdzie nam zbyt długo czekać, bo debiut okazał się świetny.

Szady wraz z policyjnym kolegą na początku tomu udali się w pogoń za zwykłym złodziejaszkiem. Później jednak czekała na nich o wiele poważniejsza sprawa. W pewnej firmie znaleziono sporą ilość krwi, a nie było ciała. Kto zamordował, kogo i dlaczego tak się stało? Tego miał dociec Szady z zespołem.

Muszę przyznać, że bardzo się cieszę, iż w sumie przypadkowo w moje ręce trafił ten kryminał. W innym wypadku pewnie szybko nie usłyszałabym o tej autorce i nie miałabym szansy zachwycenia się tą powieścią. Wciągnęłam się w tę fabułę już od samego początku, a dzięki dużej czcionce zapoznałam się z nią bardzo szybko.

Małgorzata Radtke doskonale poprowadziła fabułę. Dwie, pozornie niezwiązane ze sobą sprawy, być może w końcu się połączą w najbardziej kluczowym momencie. Tytuł też jest bardzo znaczący i bez znajomości fabuły na pewno nie domyślicie się, dlaczego jest właśnie taki.

,,Czerwony lód" Małgorzaty Radtke to świetny początek serii, w którym przeszłość Szadego jest owiana pewną nutą tajemnicy. Mam nadzieję, że w kolejnych częściach lepiej poznamy jego życie prywatne, a już teraz zachęcam Was do lektury początku serii.

Moja ocena: 5.5/6

Książkę otrzymałam na spotkaniu A może nad morze? Online!

3 komentarze:

  1. Zapowiada się kolejna, ciekawa seria. Będę o niej pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś... autorka mało znana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że jednak nie jest to jednotomowa powieść, tylko początek serii.

    OdpowiedzUsuń