Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 30 czerwca 2020

,,W blasku słońca" Magdalena Kordel

Wydawnictwo: Znak
Data wydania: 2020
Format: Książka
Liczba stron: 448
Do kupienia: Znak

Magdalena Kordel tworzy przepiękne powieści obyczajowe. Tym razem przenosimy się także za granicę.

Dwie zupełnie różne bohaterki, które mogłyby się nigdy nie spotkać. Obie jednak przeżyły to samo - opuścił je mężczyzna, jednak każdą w inny sposób. Jedna jest zła, a druga załamana stratą. Ich życie jednak musi toczyć się dalej.

Zanim zabrałam się za lekturę tej książki minęło trochę czasu. Gdy jednak zaczęłam się z nią zapoznawać przeczytałam ją praktycznie na jeden raz w kilka godzin. Dzięki najnowszej powieści autorki przenosimy się do słonecznej Toskanii.

Magdalena Kordel pisze naprawdę ładne i wciągające powieści dla kobiet. Miałam okazję zapoznać się z kilkoma z nich. Tym razem jednak po raz pierwszy akcja częściowo dzieje się za granicą. Jest w tej pozycji kilka zwrotów akcji, które niesamowicie dodają uroku lekturze.

,,W blasku słońca" Magdaleny Kordel to pierwsza wakacyjna powieść autorki, której akcja dzieje się nie tylko w Polsce, co bardzo mi się podoba.

Moja ocena: 5/6


Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak

1 komentarz:

  1. Mam w planach tę powieść, ale jeszcze nie dotarła do mojej biblioteczki.

    OdpowiedzUsuń