Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 11 sierpnia 2019

,,Zjazd absolwentów" Guillaume Musso

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 320
Do kupienia: Albatros

Guillaume Musso napisał już kilkanaście powieści. ,,Zjazd absolwentów" jest najnowszą, wydaną w Polsce.

Spotkanie po latach może przynieść wiele emocji i niespodzianek, zwłaszcza wtedy, gdy nikt nie wie, co stało się z zaginioną przed 25 laty koleżanką. Jakie sekrety kryją absolwenci i czy zdecydują się na ich ujawnienie?

Książka nie jest szczególnie obszerna, a więc z powodzeniem zapoznałam się z nią w ciągu jednego popołudnia. Podobała mi się, aczkolwiek nie wywarła na mnie jakiegoś bardzo wielkiego wrażenia.

Autor zręcznie lawiruje słowem i faktami, wpędzając czytelnika w nieustanne zastanawianie się, o co w tym wszystkim chodzi. Bardzo mi się to podobało. Połączenie kryminału z powieścią obyczajową udaje się Musso znakomicie. Zakończenie także jest dość niejednoznaczne.

,,Zjazd absolwentów" Guillaume Musso to powieść na kilka godzin. Myślę, że nie zapadnie mi na za długo w pamięć, jednak cieszę się, że się z nią zapoznałam.

Moja ocena: 4,5/6

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu




2 komentarze:

  1. Ostatnio w bibliotece pani wcisnęła mi książkę tego autora, "Dziewczynę z Brooklynu". Czeka w kolejce na przeczytanie :D A co do tej, widziałam negatywną opinię, ale w takim razie jestem ciekawa, czy mi spodoba się twórczość Musso. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio głośno o tej książce na blogach. Jestem zainteresowana jej przeczytaniem.

    OdpowiedzUsuń