Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 16 października 2018

,,Uważaj na mnie" Abbi Glines

Wydawnictwo: Pascal
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 384
Do kupienia: Tania Książka

,,Uważaj na mnie" to już któryś tom serii z Sea Breeze. Tym razem głównymi bohaterami zostali dziewczyna wychowywana przez pastora i jego żonę oraz jeden z bohaterów, znany nam z poprzedniej książki z kategorii bestsellery.

Blythe Denton nie miała łatwego życia z żoną pastora, która prześladowała ją na każdym kroku. Można powiedzieć, że dziewczyna odetchnęła z ulgą, gdy kobieta umarła, a ona przeprowadziła się z dala od domu. Rozpoczęła pracę u innego pastora, zaczęła studia i właśnie wtedy poznała jego. Krita.

Abbi Glines jak zwykle zachwyca słowem, więc nie ma się czemu dziwić, że pozycję pochłonęłam w kilka godzin. Zapoznałam się z nią z największą przyjemnością. Bohaterami jest dziewczyna, skrzywdzona przez los oraz chłopak, który nie stroni od napalonych dziewczyn. Jest tutaj kilka scen seksu, ale nie są one bardzo brutalne.

Autorka starała się w fabułę wprowadzić ze dwa zamieszania fabularne, jednak, niestety, okazało się, że domyśliłam się prawdy na długo przed tym, niż je ujawniła. Nie ukrywam jednak, że wniosło to nieco świeżości do lektury i wprowadziło pewien zamęt w życiu bohaterów.

,,Uważaj na mnie" to jedna z nowości Abbi Glines. Ten tom trzeba koniecznie czytać ze znajomością poprzednich, by móc zorientować się w fabule. Całość uświetniają teksty piosenek pisane przez Krita.


Moja ocena: 5,5/6


Za egzemplarz dziękuję księgarni 

1 komentarz: