Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 5 czerwca 2018

,,Jesteś moim światłem" Abbi Glines

Wydawnictwo: Pascal
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 352
Do kupienia: Gandalf

Abbi Glines słynie przede wszystkim z lekkich romansideł, jednak ,,Kocham Cię bez słów" okazało się o wiele dojrzalszą powieścią. Miałam okazję, że ,,Jesteś moim światłem" również się takie okaże.

Willa przyszła na świat, gdy jej matka była jeszcze nastolatką. Dziewczynką zajmowała się babcia, a 6 lat temu rodzicielka przypomniała sobie o jej istnieniu i postanowiła stworzyć z nią szczęśliwą rodzinkę. Jednak wydarzyła się tragedia i Willa ponownie zamieszkała u babci. Z jakimi strasznymi wydarzeniami musiała się zmierzyć?

Spodziewałam się po tej książce naprawdę wielkich emocji i niestety czuję się nieco rozczarowana. Pierwszy tom był naprawdę rewelacyjny, ten raczej poprawny. Przeczytać przeczytałam, bo byłam ciekawa losów Willi, ale robiłam to bez większego zainteresowania. W książce pojawia się lekki miłosny trójkąt, z którego może coś wyniknąć.

Willa w swoim życiu przeżyła naprawdę wiele i teraz musi ponosić tego konsekwencje. Jest jeszcze dwóch chłopaków, jeden, który miał wszystko, drugi - dowiedział się, że jego ojcem nie jest ten, kogo za niego uważał. Bohaterowie mają naprawdę pokręcone życie, czasami aż za nadto.

,,Jesteś moim światłem" to w moim odczuciu dobra, ale nie rewelacyjna lektura. Idealnie sprawdzi się w roli przerywnika pomiędzy trudniejszymi lekturami. Atutem jest to, że przez długi czas nie wiadomo, jaką przeszłość skrywa Willa.

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone





3 komentarze:

  1. Szkoda, że ten tom był tylko poprawny.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam mieszane uczucia co do twórczości autorki. Raz z ochotą wróciłabym z powrotem do jej książek, ale później czytam dość chłodne recenzje i ochota mi przechodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, raczej nie jest to pozycja dla mnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń