Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 3 maja 2018

Zmiany, zmiany, zmiany...

Hej :)

Postanowiłam skorzystać z wolnego dnia i zmienić nieco wygląd mojego bloga. Nigdy nie był bardzo zawalony, jednak postanowiłam jeszcze bardziej uprościć szablon. Dajcie koniecznie znać co myślicie, bo mi bardzo się podoba.

Nie wiem jak u Was, ale u mnie jest niezwykle słonecznie. Korzystając z wolnych dni mamy zamiar w tym tygodniu wybrać się do Torunia i Konina. Mam nadzieję, że nic nie pokrzyżuje naszych planów.

Zdjęcie z Parku miejskiego w Słupcy

Jeśli jesteście ciekawi, co warto zobaczyć w Polsce zapraszam na mojego bloga podróżniczego www.pojedztam.pl/tu-juz-bylysmy  Wszystkie atrakcje zostały podzielona na województwa i miasta.

Zachęcam też do lektury wpisu 31 książkowych propozycji na każdy dzień maja.


3 komentarze:

  1. Wygląda świetnie! Ostatnio podobają mi się proste blogi 😉

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest fajnie. Zawsze chętnie do Ciebie zaglądam.

    OdpowiedzUsuń