Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 8 maja 2018

,,Smerfolimpiada"

Wydawnictwo: Egmont
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 48
Do kupienia: Egmont

Smerfy uwielbiałam zawsze w wersji bajkowej emitowanej w TV. Tym razem postanowiłam skusić się na drugi komiks z tymi niebieskimi stworkami w roli głównej.

Tym razem najwięcej miejsca poświęcono komiksowi o olimpiadzie. Jak zawsze, było tutaj wiele emocji, gdyż każdy chciał dorzucić swoje trzy grosze. Czy w końcu doszło do zawodów? Następnie możemy poczytać o wielkanocnym jajku dla Papy Smerfa i pułapce urządzonej przez Gargamela.

Od zawsze jakoś niespecjalnie przepadałam za komiksami, jednak obecnie jestem do nich bardzo przekonana, a typowo do tych o Smerfach. To już druga taka publikacja, z którą zapoznałam się w ostatnim czasie i jestem naprawdę zadowolona. Tym razem możemy zapoznać się aż z trzema historyjkami.

Książka została wydana w dużym formacie w miękkiej oprawie. Tekst pojawia się prawie na każdym komiksowym obrazku. Jest go tutaj całkiem sporo, jednak cała lektura doświadczonemu czytelnikowi zajmuje z 20-30 minut, więc w sam raz.

,,Smerfolimpiada" to komiks, który spodoba się młodszym i starszym. Ci pierwsi będą czytać z zainteresowaniem, a ci drudzy z sentymentem powrócą do przygód niebieskich bohaterów publikacji.

Moja ocena: 5/6




Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Egmont.


2 komentarze:

  1. Oj sentyment na pewno się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze lubiłam Smerfy i kiedyś sprezentowałam jeden komiks z tej serii swojemu bratu. Teraz jest już na nie za duży, ale uwielbia komiksy i książki. :)

    OdpowiedzUsuń