Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 7 kwietnia 2018

,,Porwanie" Agnieszka Pietrzyk

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2018
Format : Książka
Liczba stron: 480
Do kupienia: Gandalf

Zapoznałam się z dwoma naprawdę świetnymi kryminałami Agnieszki Pietrzyk. Mowa o ,,Pałacu tajemnic" i ,,Śmierci kolekcjonera". Przy ,,Porwaniu" liczyłam na podobne emocje, jednak nieco się zawiodłam.

Do czego zdolni są rodzice, by obłowić się na porwaniu własnego dziecka? Czy ojciec jest w stanie zlecić porwanie syna, by wyłudzić okup od brata, któremu lepiej się powodzi? A może to w ogóle nie jest porwanie dla okupu, na zlecenie? Sprawy coraz bardziej zaczynają wymykać się spod kontroli.

Liczyłam na naprawdę spore emocje i niestety nieco się przeliczyłam. Lektura mnie nie nudziła, jednak w stosunku do poprzednich pozycji autorki podobała mi się najmniej. Czyta się naprawdę szybko, jednak można się pogubić, kto porwał i dlaczego. Bohaterów jest dość sporo i w pewnym momencie można się zaplątać kto jest za co odpowiedzialny.

Lubię dobre kryminały, a ,,Porwanie", moim zdaniem, jest przeciętne. Nie zmienia to faktu, że napisane jest bardzo przystępnym językiem, a z lekturą zapoznałam się w jeden dzień. Zabrakło mi tutaj jednak większych emocji, niektóre wątki były dla mnie nieco zbyt przewidywalne lub naciągane.

,,Porwanie" to trzecia pozycja autorki, z którą miałam okazję się zapoznać. Choć podobała mi się nieco mniej, w przyszłości na pewno zapoznam się z innymi powieściami pisarki.

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Nie czytałam dotychczas niczego z twórczości autorki, ale ze ostatnio mam małego hopla na punkcie kryminałów, będę mieć ten tytuł na uwadze, tym bardziej, ze uwielbiam poznawać kolejne utwory polskich autorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że się zawiodłaś. Nie czytałam jeszcze tej książki.

    OdpowiedzUsuń