Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 28 listopada 2014

Życiowe piątki.


Tym razem nie dodam przeglądu sistersowego, za tydzień dodam zajawki wpisów z dwoch tygodni. Od środy wieczorem nie działa mi Internet, nagle przestał działać i tyle. Nie mam pojęcia, co się stało, ale mam nadzieję, że szybko to naprawią.

W sobotę zostałam w Toruniu i spotkałam się z Ulą z Yllla cow gowie piszczy oraz z Agnieszką z Mama Janka. Było to bardzo miłe spotkanie, następnie wróciłam do rodzinnego domu. W sobotę oraz niedzielę robiłam ekologiczny projekt na praktyczną naukę języka, przeczytałam ,,Przystań Julii” Katarzyny Michalak oraz jedną książkę do pracy magisterskiej, w której niestety nie znalazłam motywu snu, który jest przeze mnie pożądany. 

W poniedziałek miałam wolne, więc czytałam ,,Bolek i Lolek. Genialni detektywi”, którzy do mnie w ten dzień doszli.Od wtorku wróciłam na uczelnię, czytam ,,Podpaloną”, którą pewnie dziś skończę. W międzyczasie przeczytałam ,,Klub Kociaków Słodziaków. Sekret Trufelka”, który najprawdopodobniej uda mi się dodać w niedzielę.

Jutro jadę do Łodzi, wracam w niedzielę. W planach mamy odwiedzenie 3-4 restauracji, przejście się trochę po mieście, udział w IV Salonie Ciekawej Książki w Łodzi. W poniedziałek także czeka nas wyjazd, ale niech to na razie pozostanie tajemnicą, gdzie się wybieramy.

Nie wiem, jak będzie z dodawaniem i godziną wpisów, dopóki nie przywrócą mi Internetu. Mam nadzieję, że nastąpi to szybko, a tymczasem życzę Wam udanego weekendu!

13 komentarzy:

  1. U mnie też przez jakiś czas nie było Internetu, ale jednak potem zaczął działać, więc może niebawem i u Ciebie będzie wszystko w porządku.
    Fajnie, że będziesz w Łodzi. Ja jednak nie dam rady, bo niestety choróbsko w dalszym ciągu trzyma, a nawet jest gorzej. Od rana siedziałam ze 2 godziny w poczekalni do lekarza i wyszłam z całą masą recept. Ech... nie znoszę jesieni ani zimy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś w tym roku udało się nie zachorować.
      Podobno wykorzystałam limit :/

      Usuń
  2. Weekend zapowiada się ciekawie :) Dużo atrakcji i odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę, żeby ten tydzień w końcu się skończył, a ja się wyśpię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie mogę, śpię popołudniu, a w nocy czuwam :P

      Usuń
  4. A mnie dopadła choroba. Nie wiem, czy dojadę jutro na Salon Ciekawej Książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,
    a nie byłoby Ci łatwiej najpierw poszukać w Internecie informacji gdzie jest coś ze snem w książkach tego autora? :) Tak chyba wygodniej niż czytać całą lekturę jak nawet się nie wie czy się to w ogóle przyda do tej pracy.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby tak, ale jednak w Internecie nie wszystko jest napisane, a ja wolę sprawdzić dokładnie :)

      Usuń
  6. Jestem ciekawa, gdzie się wybieracie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już mogę zdradzić, byłyśmy w Brodnicy.

      Usuń
  7. Mi również było miło spotkać się z Wami :)

    OdpowiedzUsuń