Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 8 czerwca 2014

,,Jessika, hipopotam, który kocha cały świat" Martyna Wojciechowska

Wydawca: National Geographic
Data wydania: 2014
Format : Książka
Liczba stron: 48
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Martyna Wojciechowska to podróżniczka, która do tej pory napisała już wiele książek z tej kategorii. Ja postanowiłam jednak zapoznać się z najnowszą książeczką z serii Zwierzęta świata pt. ,,Jessika, hipopotam, który kocha cały świat".

Jest to opowieść o Jessice, hipopotamie, który jest wychowywany przez ludzi od urodzenia. Obecnie ma ona już 13 lat i mieszka w domu wraz ze swoimi ludzkimi rodzicami. Spożywa dużo posiłków, jest duża, ale mimo wszystko ma szczęśliwy dom, u ludzi. Całość opowiadana jest z punktu widzenia Jessiki, to ona jest w tej książeczce narratorem.

Chciałam się zapoznać z tą pozycją już od momentu, gdy zobaczyłam ją w zapowiedziach. Uwielbiam hipopotamy, więc było dla mnie naturalne, że i opowieść o Jessice znajdzie się w mojej biblioteczce. Gdy w końcu ją dostałam pomyślałam sobie, że wygląda trochę marnie, jednak po zapoznaniu się z nią zmieniłam zdanie. Jej wygląd może nie sugeruje bogatego wnętrza, jednak ono z pewnością takie jest. Możemy poczytać o życiu Jessiki, ale także dowiedzieć się różne ciekawostki z życia zwierząt. Na końcu znajdują się pytania od psychologa odnośnie tego, czy dzieci zdają sobie sprawę z tego, że posiadanie zwierzęcia to też obowiązek i inne.

Do tej pory nie miałam okazji, aby zapoznać się z twórczością Martyny Wojciechowskiej. Kilka razy widziałam jakieś urywki w telewizji, jednak jakoś specjalnie się w to nie zagłębiłam. Myślę, że na pierwsze spotkanie seria Zwierzaki świata będzie odpowiednia. Jest ona przeznaczona tak naprawdę dla każdego z nas, dla miłośników zwierząt, ale także dla tych, którzy chcą dowiedzieć się czegoś nowego o otaczającym nas świecie. W nowej serii znajdują się książeczki zarówno o zwierzętach, jak i o ludziach. Ja z pewnością jeszcze zakupię sobie jakąś pozycję, gdyż sądzę, że z niej również dowiem się czegoś interesującego.

,,Jessika, hipopotam, który kocha cały świat" to książka, która z pewnością spodoba się miłośnikom Martyny Wojciechowskiej oraz zwierząt. Nie sugerujcie się jej okładką, gdyż nie zachwyciła mnie na początku. Jednak już teraz wiem, że z pewnością jeszcze nie raz do niej wrócę, aby poczytać i pooglądać uroczego hipopotama. 

Moja ocena: 5,5/6



Książka została przeczytana w ramach wyzwania 



Książka została przeczytana w ramach wyzwania




22 komentarze:

  1. Moja siostra uwielbia Marynę Wojciechowską i ,,chomikuje'' wszystkie jej publikacje, dlatego jej polecę powyższą ksiązkę, o ile jeszcze jej nie ma, w co szczerze wątpię))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest stosunkowo nowa, więc może jeszcze jej nie mieć:)

      Usuń
    2. Pytałam się i faktycznie jeszcze jej nie mam, ale to kwestia czasu :))

      Usuń
  2. Na pewno kupię, bo pomału kolekcjonuję książki Wojciechowskiej :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Okładka jest rzeczywiście mało wyrazista. Będę polecać tę książkę jednak, bo widzę, że warto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się urocza lektura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Tobie również się spodoba:)

      Usuń
  5. Nie jestem fanką autorki, ale może zerknę na tę pozycję. Oglądałam odcinek, w którym bawiła się z hipopotamem. Był słodki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym z chęcią obejrzała ten odcinek. Pamiętasz tytuł albo numer?

      Usuń
  6. Fajna propozycja do czytania, już same obrazki zachęcają. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, trzymam kciuki za obronę! Jaki kierunek studiujesz?

      Usuń
    2. Filologię rosyjską. Dziękuję.

      Usuń
  7. Szczerze to jestem troszeczkę zdziwiona. Od razu na wstępie na usprawiedliwienie powiem, że nie czytałam ani jednej książki Martyny, więc nic o nich nie wiem. Jednak czytałam tego typu książki i bardzo się zawiodłam. Dla mnie były całkiem normalne. Nawet twierdziłam, że sama jestem wstanie takie coś napisać. Po Twojej recenzji spróbuję przeczytać przynajmniej jedną jej książkę. Może po prostu miałam pecha :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytam bardzo mało książek podróżniczych, ale te, co czytałam bardzo mi przypadły do gustu.

      Usuń
  8. Bardzo chętnie. Napisałam emaila.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapiszę sobie tytuł :) Okładka faktycznie nie zachwyca, ale obrazki w środku już tak!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że Martyna Wojciechowska pisze też dla dzieci!
    Myślę, że pozycja zainteresuje dzieci ciekawe życie i świata.

    Ze swojej strony gorąco zachęcam do sięgnięcia po twórczość autorki przeznaczoną dla dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisze, pisze:)
      Na te dla dorosłych też mam ochotę.

      Usuń