Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 7 maja 2024

,,Adaptacje literatury. Quo vadis"

 ,,Adaptacje literatury. Quo vadis"


,,Adaptacje literatury. Quo vadis" to świetna propozycja dla wszystkich odbiorców, którzy chcą dowiedzieć się więcej o tej lekturze szkolnej.

,,Quo vadis" jest lekturą szkolną, która w okresie mojej nauki nie była obowiązującą. Z tego też względu z całym wydaniem zapoznałam się około roku temu, a teraz przyszedł czas na przeczytanie adaptacji.

Dawno nie miałam okazji czytać żadnej z wersji o tym lekurze, więc tym chętniej postanowiłam skusić się na tę publikację. Jest ona napisana dość drobną czcionką i ma dużo tekstu. Dzięki temu poznanie życia bohaterów staje się jeszcze wnikliwsze.

,,Adaptacje literatury. Quo vadis" to genialna propozycja skierowana nie tylko dla nastoletnich odbiorców, ale także osób dorosłych, które chcą przypomnieć sobie to wydanie.




Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

2 komentarze:

  1. Fajnie, że powstają takie adaptacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam, że klasyczne wydanie Quo vadis ciężko mi się czytało. Może ta adaptacja byłaby dla mnie dobrym wyborem.

    OdpowiedzUsuń