Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 25 marca 2024

,,Upiór w moherze" Iwona Banach

 ,,Upiór w moherze"


Lubię różnorodność gatunków i z tego powodu postanowiłam skusić się na komedię kryminalną Iwony Banach.

Tematyka, w której bibliotekarze odgrywają ważną rolę, nieustannie mnie fascynuje. Tym razem istniała możliwość wykazania się w poszukiwaniu mordercy autora, do czego nie chciał dopuścić bohater literacki.

Na pewno komedia kryminalna jest specyficznym gatunkiem z tego względu, że nie każdemu humor twórcy musi przypaść do gustu. Warto jednak skupić się przede wszystkim na pomyśle na fabułę, a ten przypadł mi do gustu. 

Miałam wcześniej styczność z twórczością tej autorki, więc nie była to dla mnie nowość. Publikacja dodatkowo jest nowością, więc na pewno pozyska wierne grono odbiorców. W związku z tym idealnie sprawdzi się w wolny dzień.

,,Upiór w moherze" Iwony Banach to świetna propozycja dla osób którym odpowiada książkowe poczucie humoru tej twórczyni.

Wpis powstał w ramach współpracy z wydawnictwem Dragon.      




3 komentarze:

  1. Może skuszę się na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, komedia kryminalna to gatunek, który może być trudny do trafienia w gusta czytelników, ale wydaje się, że ta książka ma potencjał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje wcześniejsze doświadczenia z twórczością Banach też były pozytywne. Chętnie sięgnę i po ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń