Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 30 maja 2023

Mój pierwszy komiks 5+. Ana Ana. Czekoladowe tornado, tom 2

 Mój pierwszy komiks 5+. Ana Ana. Czekoladowe tornado, tom 2


W tym wydaniu główną bohaterką komiksu jest dziewczynka o imieniu Ana. Wraz z zabawkami postanowiła przygotować i upiec ciasto. Czy udało się zrealizować to zadanie?

 Publikacja należy do serii Mój pierwszy komiks 5+, więc mogą się z nią zapoznawać nawet kilkuletnie dzieci. Jest to doskonała okazja do poznania kolejnych wydań tęgi cyklu.

Komiks został wydany w prostokątnym formacie i bardzo miło można spędzić czas z taką lekturą. To dobra okazja do tego, by porozmawiać z dzieckiem o tym, jak wygląda przygotowanie ciasta i nie tylko.

Seria o Anie jest stosunkowo nowa, jednak dzięki jej kolejnym przygodom można mieć pewność związaną z tym, że zyska coraz większe grono odbiorców.

Mój pierwszy komiks 5+ to świetna propozycja dla małych odbiorców, dzięki której można poruszyć ważne tematy.

Moja ocena: 5/6




Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

4 komentarze: