Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 18 grudnia 2022

,,Świąteczna mordercza gra" Alexandra Benedict

 ,,Świąteczna mordercza gra" 


Lubię zapoznawać się z ciekawymi kryminalnymi wydaniami. Czy to takie było?

Główna bohaterka po latach miała wrócić do rodzinnej posiadłości, gdzie przed laty życie odebrała sobie jej matka. Nie była to dla niej łatwa decyzja, jednak gra przygotowana przez zmarłą niedawno ciotkę już się rozpoczęła. Tylko jedna ze zgromadzonych osób mogła zostać właścicielem tej posiadłości.

Klimat tej książki bez wątpienia przypomina lektury Agathy Christie, która faktycznie fenomenalnie sobie radzi z tworzeniem takich publikacji. Alexandra Benedict miała ciekawy pomysł na fabułę, jednak z wykonaniem bywało różnie. 

Ja bardzo szybko trafnie wytypowałam sprawcę, gdyż tak naprawdę autorka nie pozostawiła odbiorcy aż tak dużego wyboru w tej kwestii.

,,Świąteczna mordercza gra" Alexandry Benedict nie do końca spełniła moje oczekiwania, jednak przesłuchana w formie audio umiliła mi jedno z monotonnych zajęć, które musiałam wykonać.

Moja ocena: 4/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
    



3 komentarze:

  1. Czytałam kilka pozytywnych recenzji tej książki i jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może mnie zaciekawić. Poczytałabym tą książkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej będę polecać ją dalej.

    OdpowiedzUsuń