Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 9 grudnia 2021

,,Neon" G.S Locke



Bardzo lubię zagłębić się w lekturę ciekawej powieści z dreszczykiem, więc nie mogłam przejść obojętnie obok ,,Neonu".

Głównym bohaterem jest śledczy, który stracił żonę. Teraz chciał skończyć ze swoim życiem, jednak śledztwo odnośnie śmierci jego żony zaczęło przybierać inny obrót. Bohater postanowił więc ze sobą nie kończyć i znaleźć rozwiązanie tych spraw. Jego żona nie była jedyną ofiarą, więc trzeba było odpowiednio rozpracować motywy sprawcy.  

Książka jest obszerna, jednak dość spora czcionka sprawia, że czyta się naprawdę sprawnie, a dodatkiem do tego jest bardzo wciągająca fabuła. Dawno za często nie sięgałam po thrillery, więc tym chętniej postanowiłam zapoznać się z ,,Neonem" i nie żałuję swojej decyzji. Jest w niej wszystko - dobrze wykreowani bohaterowie, wartka akcja, ciekawe zakończenie. Nie mogłam się od niej oderwać.

,,Neon", którą napisał  G.S Locke jest jedną z ciekawszych lektur z tego gatunku, którą czytałam w ostatnim czasie i serdecznie Wam ją polecam. Nie powinniście czuć się zawiedzeni tym utworem. 

 Moja ocena: 5/6      

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Prószyński i S-ka.

12 komentarzy:

  1. Czuję się zaintrygowana. Zapisuję sobie ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że mogłabym się w nią wciągnąć. Lubię tego typu historie i często po nie sięgam w ostatnim czasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej książce, ale zapowiada się naprawdę bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. raczej książka nie dla mnie, ale chętnie bym ją sprezentowała mamie pod choinkę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie polecę koleżance, bo coś czuję, że jej się bardziej spodoba.

      Usuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tą propozycją - dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zainteresowała mnie ta fabuła. Brzmi całkiem nieźle, a liczę na wiecej czasu w okolicach świat, żeby poczytać ksiażki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jak rozpracowuje to śledztwo. Widzę, że będzie coś nowego do czytania. Dziękuję za recenzję i polecenie. Muszę sprawdzić czy autor ma więcej książek wydanych po polsku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna okładka, od razu rzuca się w oczy. Fabuła również intryguje, to coś ciekawego, a ja lubię thillery, więc chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio bardzo lubię sięgać po thrillery, a ten zapowiada się obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie jest to książka dla mnie. Po bardziej emocjonujące powieści sięgam stosunkowo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa tej książki i na pewno chętnie się z nią zapoznam.

    OdpowiedzUsuń