Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 20 września 2021

,,Upiecz to" Rukmini Iyer



Nie każdy z nas lubi spędzać dużo czasu w kuchni, nie wiadomo co ze sobą połączyć. ,,Upiecz to" w prosty sposób na pewno rozwieje nasze wątpliwości.

Książka została podzielona na kilka tematycznych działów - dania rybne, z kurczakiem, warzywne, pieczone szybko i na wolnym ogniu. Są także ryż i makaron, superzboża, pieczone owoce oraz ciastka i batoniki. Przy każdym nowym dziale na początku podano co z czym połączyć, w jaki sposób szybko połączyć składniki. Przy większości działów jest także podany czas pieczenia w piekarniku.

Tym, co dodatkowo zasługuje na uwagę jest fakt, że przy każdym przepisie jest duże zdjęcie tego, jak powinno wyglądać danie. Podział na kategorie i przykładowe połączenia smaków na pewno pomogą w poruszaniu się po książce i w kuchni. Podano także liczbę porcji, czas przygotowania i pieczenia. Dzięki temu będziemy wiedzieli ile czasu zarezerwować na dane danie. Na zakończenie dodano także indeks.

,,Upiecz to" Rukmini Iyer to jedna z lepszych książek, które widziałam w życiu. Serdecznie polecam dla siebie, dla znajomych, na rożne uroczystości. Obdarowana osoba na pewno będzie nią zachwycona.  


 Moja ocena: 6/6   

Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak   

13 komentarzy:

  1. To chyba książka dla mnie bo ja nie lubię spędzać zbyt dużo czasu w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka prezentuje się bardzo elegancko, chętnie się w nią zaopatrzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na pewno bym się cieszyła z takiej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam gotować i szykowanie posiłków dla bliskich to dla mnie ogromną przyjemność. Mam kilka ulubionych książek kucharskich, o tej nie słyszałam. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazwyczaj gotuje wspólnie z mężem I staramy się wymyślać sami potrawy ale czasem książka jesg przydatna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię szybkie potrawy, a chociaż piecze się zazwyczaj dość długo to w przygotowaniu są szybkie ;-)

      Usuń
  7. Ten przepis na kukurydzę wygląda super smacznie. Myślę, że książka może być fajnym prezentem dla kogoś bliskiego albo inspiracją do twórczości w kuchni

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię odkrywać nowe przepisy, więc książka idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubię gotować i chętnie robię dania w piekarniku. Być może to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to propozycja dla mnie, bardzo lubię pieczone jedzenie i często je robię :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam spędzać czas w kuchni gotowanie mnie relaksuje. Jednak przez całe swoje życie nie ugotowałam nic z książki i to się nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń