Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 9 maja 2021

,,Tekst" Dmitry Glukhovsky



Lubię zapoznawać się z ciekawymi pozycjami, nowymi czytelniczymi przygodami, dlatego postanowiłam skusić się na ,,Tekst".

Głównym bohaterem jest Ilja, mężczyzna, który właśnie wyszedł z więzienia. Po tym wydarzeniu okazało się, że jego matkę zabrało pogotowie, niestety zmarła. Do tego wszystkiego jego partnerka nie chciała utrzymywać z nim kontaktów, a była w ciąży. Czy Ilja mógł sobie poradzić z tą sytuacją?

Styl autora jest bardzo specyficzny, więc nie każdy odnajdzie się w tej lekturze. Można się z nią zapoznać na raz i tak też uczyniłam. Dmitry Glukhovsky nie pisze zawile, ale nie każdemu język, którym się posługuje musi przypaść do gustu.

,,Tekst" to wznowienie wydanej wcześniej pozycji. Jeśli jesteście wielbicielami jego pióra ta publikacja powinna Wam się spodobać.

Moja ocena: 4/6  

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone
   
 

13 komentarzy:

  1. Ciekawa pozycja. Myślę, że warta uwagi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tematycznie fabuła mnie przyciąga, chętnie się za nią wezmę. :)

      Usuń
  2. Książka już u mnie. Nie miałam jeszcze jednak okazji aby ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przesyłka z ksiązką dojdzie do mnie jeszcze przed weekendem. :)

      Usuń
  3. Odpowiada mi styl pisania tego autora, czekam właśnie aż książka do mnie dotrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Styl autora jest bardzo specyficzny, na pewno znajdzie swoich odbiorców.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno twórczość autora znajdzie swoich odbiorców, sama czytałam już dwie jego książki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Juz sie na nia nie moge doczekac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jestem przekonana do tej książki, wydaje mi się zupełnie nie wyróżniająca się i nie godna zapamiętania

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji spotkać się z tym autorem.

    OdpowiedzUsuń