Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 6 maja 2021

,,Nie wiesz, kim jesteś" Tim Weaver



Z seriami kryminalnymi może być taki problem, że istnieje ryzyko sięgnięcia po kolejną część bez poznania poprzednich. W tym przypadku nie musimy się tego obawiać.

W październiku zeszłego roku Lynda Korin wjechała na parking i nigdy z niego nie wróciła. Teraz zlecenie z prośbą o odnalezienie zaginionej wystosowała jej siostra. Zaginiona była żoną Roberta Hosterlitza, który zajmował się produkcją filmów. Podczas przeglądania informacji mężczyzna natrafił na dziwny przypadek związany z tymi produkcjami. Czy coś faktycznie było na rzeczy? Co stało się z Luyndą?

Mimo tego,  że wcześniej nie czytałam żadnej książki tego autora, z ogromną przyjemnością od samego początku zagłębiłam się w tę detektywistyczną przygodę. Autor bardzo umiejętnie potrafi mylić tropy, jednocześnie cały czas trzymając czytelnika w napięciu. Tim Weaver nie zdradza wszystkiego od razu co jest na pewno sporym atutem tej publikacji.

Jeśli chodzi o warstwę rodzinną, czy ogólnie życiową głównego bohatera nie mogę tutaj narzekać na brak informacji. W tym tomie nie zabrakło mi na ten temat żadnych informacji, pojawiła się drobna wzmianka o jego partnerce i to wszystko. Autor umiejętnie skupił się na prowadzonym śledztwie, od którego nie można się oderwać przed przeczytaniem ostatniego zdania.

,,Nie wiesz, kim jesteś” to książka, która ma kilka ciekawych zwrotów akcji. Gdy już wydaje nam się, że autor odkrył przed nami wszystkie karty, zawsze znajdzie się jeszcze coś nowego do dodania. Ciekawa, wciągająca pozycja, którą można czytać bez znajomości poprzednich tomów.

Moja ocena: 5/6   
     
Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

15 komentarzy:

  1. super, że nie trzeba wracać do poprzednich <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze, że jest to oddzielna bardziej detektywistyczna powieść. Postaram się z nią zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że nie trzeba znać poprzednich tomów, by w pełni cieszyć się tą wciągającą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się z tego cieszę! Uwielbiam, gdy można pokochać cały cykl, gdy zaczniemy lekturę od którejś części.

      Usuń
    2. Lubię wpadać w środek serii i podążać jej tropem w obu kierunkach, nowych i starych tomów. :)

      Usuń
  4. Dobrze,że nie trzeba czytać pozostałych części,by rozumieć cały kontekst - by często nie udaje mi się przebrnąć przez całą literacką serię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam, gdy autor tak świetnie myli tropy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś sięgnęłam po 7 tom serii najpierw. Na razie nie planuję tej książki czytać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że w przypadku powyższej serii nie trzeba trzymać się chronologii.

    OdpowiedzUsuń
  8. Średnio przepadam za ksiazowymi kryminałami ale nigdy nie mówię nie I próbuje czytać

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tej książce. Sama fabuł nie do końca mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuję, że i mnie ta pozycja by dość mocno wciągnęła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Frapująco i wciągająco rozbudowana zagadka detektywistyczna, trzymała w napięciu, pozwalała na snucie intrygujących przypuszczeń i domysłów. Chętnie zagłębiałam się w powieść, ulegałam wytworzonej atmosferze niepewności, poddałam się grze odkrywanych informacji i układania mozaiki prawdy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi interesująco, ostatnio coraz chętniej (i częściej) sięgam po tego typu tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mocno ciekawi mnie ta książka - w ostatnim czasie w wielu miejscach w internecie o niej czytałam!

    OdpowiedzUsuń