Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 19 kwietnia 2019

,,Kobiety wzdychają częściej" Agata Przybyłek

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2017
Format: Książka
Liczba stron: 404
Do kupienia: Gandalf

,,Kobiety wzdychają częściej" to drugi tom serii o Zuzannie i jej pokręconej rodzince.

Wydarzenia z końcówki pierwszego tomu zostawiły nas z wieloma pytaniami. Okazuje się, że sklepowa chciała zabić Zuzannę z powodu prywatnych zatargów. Na szczęście nikomu nic poważnego się nie stało. A to jeszcze nie koniec kłopotów. U Zuzanny zjawiła się telewizja, która chciała nakręcić o tym wypadku program. Czy kobieta się na to zgodziła?

Postanowiłam sobie, że będę chciała zapoznać się z wszystkimi książkami tej autorki i powoli konsekwentnie realizuję swój plam. Seria z Zuzanną miała być z założenia miła, przyjemna i śmieszna, ale niestety mnie tutaj raczej nic nie bawi. Może mam po prostu inne poczucie humoru.

Z każdą kolejną wydawaną pozycją widać wielki postęp warsztatowy, jaki przechodzi ta autorka. Mam więc nadzieję, że kolejne tomy będą lepsze od dwóch poprzednich. Nie chcę przez to napisać, że pierwsze dwa były złe. W moim odczuciu były bardzo poprawne i nic poza tym.

,,Kobiety wzdychają częściej" to jak na razie drugi z czterech wydanych tomów. Na pewno zapoznam się z kolejnymi, bo jestem ciekawa dalszych losów głównych bohaterów.

Moja ocena: 4/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



1 komentarz: