Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 13 stycznia 2014

,,Podzielone królestwo. Dobry wiatr" Allan Frewin Jones, Gary Chalk

Wydawca: Papilon
Data wydania: 2013
Format : Książka
Ilość stron: 184
Półka: posiadam
Do kupienia: GandalfPapilon

Allan Frewin Jones to autor kilkutomowej serii o bohaterach, którzy wyruszają na poszukiwanie 6 borsuczych koron. Gary Chalk z kolei zilustrował te pozycje.

Drepcik, Czarek i Esmeralda nadal uciekali przed piratami, którzy podążali ich tropem. Byli już bardzo blisko nich, nie wiedzieli, czy uda im się uciec. Mieli już ze sobą jedną borsuczą koronę i klucz. Esmeralda chciała dotrzeć do swojej ciotki Reginy, która miała udzielić im pomocy. Na miejscu jednak gorzko się rozczarowali i musieli płynąć dalej...

Już pierwszy tom tej serii bardzo mnie zainteresował. Bez większej zwłoki więc zabrałam się za czytanie kolejnych tomów, które mi się niesamowicie podobają. Fabuła jest ciekawa, bohaterowie muszą zmierzyć się z przeciwnościami losu. Zawsze czeka na nich wiele przygód, z których powinni wyjść zwycięsko. Niesamowicie wciąga!

Bardzo cieszę się,  że mam okazję zapoznać się z tą serią. Bardzo lubię takie książki, w których bohaterowie wyruszają na poszukiwanie zaginionych przedmiotów. Jak może pamiętacie cała seria ,,Pasu Deltory" też mnie niesamowicie zachwyciła. Z ,,Podzielonym królestwem" jest podobnie. Dlatego też już za chwilę idę zapoznawać się z dalszymi przygodami głównych bohaterów.

Książki nie są zbyt obszerne, mają około 170 stron, więc ich lektura nie zajmuje wiele czasu. Dodatkowo duża czcionka znacznie ułatwia i przyśpiesza czytanie. Przez niespełna godzinę czasu można miło spędzić czas z bohaterami tej serii. Obecnie na polskim rynku znajdują się już 4 tomy, jestem ich bardzo ciekawa.

Seria przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 7-11 lat. W wielu krajach stała się bestsellerem. Wcale się temu nie dziwię, gdyż jest naprawdę warta uwagi czytelnika. Warto wspomnieć także o kilku ilustracjach autorstwa Gary'ego Chalka, które zachwycą niejednego czytelnika. Są wykonane w odcieniach szarości, jednak bardzo mi się podobają.

,,Podzielone królestwo. Dobry wiatr" to drugi tom serii, która bardzo mi się podoba. Pomimo tego, że jestem już starsza od przewidywanego wieku książeczka bardzo mi się podoba. Uwielbiam takie fantastyczne pozycje z piratami!

Moja ocena: 5,5/6
Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 



22 komentarze:

  1. Mam chęć na tę serię, fajna się wydaje być faktycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej serii, ale teraz nie mam ochoty na rozpoczynanie kolejnego cyklu, bo za dużo mam starych do ,,nadrobienia''.

    OdpowiedzUsuń
  3. moja córka jeszcze się łapie w przedziale wiekowym, więc być może jej kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno spodoba się chłopcom. Piraci to ich domena.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna, uwielbiam takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Za piratami nigdy specjalnie nie przepadałam, wiec tym razem dam sobie spokój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiodącym wątkiem i tak jest poszukiwanie borsuczych koron.

      Usuń
  7. Mimo że książka dla młodzieży to sama bym się skusiła na tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że sprezentowanie tej całej serii jakiemuś młodemu człowiekowi bardzo by się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak będę miała jakieś małe dziecko w rodzinie to mu to sprezentuję :) Ja sama podziękuję, bo ostatnio próbowałam przeczytać "O czym szumią wierzby", ale jednak wyrosłam z takiego języka. A szkoda... ;)
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tą książeczką się nie spotkałam. :P

    OdpowiedzUsuń