Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 29 listopada 2013

,,Panieneczka z pudełeczka" Jan Brzechwa


Wydawnictwo: Muza

Data wydania: 2013

Format : Książka
Ilość stron: 32
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf, Muza

Jan Brzechwa to polski pisarz, który napisał mnóstwo książek dla dzieci. Sporo z nich ukazuje się teraz po raz kolejny. Tak też stało się z ,,Panieneczką z pudełeczka", która została po raz pierwszy wydana w 1968 roku.

W pudełeczku leżała sobie porcelanowa laleczka, którą kot nazywał Lalą. Postanowili opuścić swoje domostwo i udać się w podróż. Trafili między innymi do ogrodu, do chatki, a następnie ... O tym już przeczytajcie sami.

Bardzo lubię i cenię sobie twórczość Jana Brzechwy, dlatego z wielką przyjemnością teraz wracam do jego bajek. Niedawno prezentowałam Wam ,,Kwokę" i ,,Smoka". Dziś przyszedł czas na ,,Panieneczkę z pudełeczka", która zachwyciła mnie już od pierwszych stron. Moje spojrzenie przykuła także śliczna oprawa graficzna.

Treść została napisana wierszem, który czyta się bardzo szybko i z ogromną przyjemnością. Jest go dość sporo, biorąc pod uwagę objętość książeczki. Podczas czytania miałam skojarzenia z takimi bajkami, jak ,,Jaś i Małgosia", ,,Kopciuszek", czy ,,Ołowiany żołnierzyk". Być może tylko mi się nasunęły takie obrazy, jednak bardzo się z tego powodu cieszę.

Nie mogę nie wspomnieć o wprost przepięknych ilustracjach, które są bardzo duże, kolorowe, wyraziste. Dawno nie widziałam już tak ładnych obrazków, choć przeczytałam sporo książek dziecięcych. Chociażby dla samych widoków warto się z nią zapoznać, choć treść jest też warta uwagi.

Nie przypominam sobie, abym w dzieciństwie miała okazję zapoznania się z tą pozycją. Z pewnością jednak zaznajomiłam się z innymi pozycjami Brzechwy, a teraz cieszę się, że w moje ręce trafiła ta bajka. Z pewnością będziemy ją często używać.

,,Panieneczka z pudełeczka" to bardzo ciekawa, magiczna opowieść, która spodoba się każdemu z nas, niezależnie od wieku. Dawno nie czytałam tak cudownej bajeczki, która by mnie tak zachwyciła. Jestem bardzo zadowolona, że trafiła do mojej biblioteczki.

Moja ocena: 6/6

Za egzemplarz książki do recenzji dziękuję


Książka została przeczytana w ramach wyzwania 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania


27 komentarzy:

  1. Właśnie przypomniałaś mi o zbiorze bajek Brzechwy, który bardzo lubiłem w dzieciństwie. :) Tej książeczki nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre na prezent dla młodszego członka rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku a tego wcale nie kojarzę :)). Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mojej panieneczce ta książeczka by się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie, co polecać dzieciom z rodziny ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka mnie urzeka, zaś twój zachwyt udzielił się i mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jeszcze gdzies podobne Brzechwy ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Na prezent świąteczny to idealna propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przypominam sobie tej książeczki, chcę ją !:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za to tę książeczkę już po spojrzeniu na okładkę chciałabym mieć :)
    Urocza!
    No i nie pamiętam z dzieciństwa "Panieneczki z pudełeczka"

    OdpowiedzUsuń