Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 18 sierpnia 2013

,,Bez przebaczenia” Agnieszka Lingas-Łoniewska

Wydawnictwo: Novae Res
Data wydania: 2010
Format : Książka
Ilość stron: 340
Półka: posiadam
Do kupienia: Gandalf

Agnieszka Lingas-Łoniewska to polska autorka, której twórczość mam zamiar poznać w całości.

Paulina po śmierci bliskich przeniosła się do ojca, z których od lat nie utrzymywała kontaktów. Matka utwierdzała ją w przekonaniu, że to on zawinił rozpadowi ich rodziny, więc nie utrzymywała z nim kontaktów. Mężczyzna był wojskowym, więc w domu panowały sztywne zasady. Mieszkała tam także jego nowa żona oraz syn, Kuba, z którym Paulina załapała dobry kontakt. Była dość oryginalna, jej ubranie było dość niecodzienne. Miała uczęszczać do szkoły wojskowej, jednak pewnego dnia udała się do biblioteki, gdzie wpadła na Piotra. Od tamtej pory jej los się odmienił, a nadal czekało na nią wiele niespodzianek…

Jak już pewnie zauważyliście ostatnio czytam wiele dzieł Pani Agnieszki. Mogliście poczytać moją opinię o ,,W szpilkach od Manolo”, czy ,,Zakładzie o miłość”. Tym razem przyszła pora na ,,Bez przebaczenia”, na którą miałam ochotę już od dawna. Książka jednak długo czekała na swoją kolej, aż w końcu postanowiłam się na nią skusić.

Styl autorki był bardzo prosty, lekki, zauważalna jest naturalność wypowiedzi. Powieść więc pochłonęłam błyskawicznie. Początkowo miałam ją czytać 2 przedpołudnia, jednak szybko zmieniłam ten zamiar i pozycję pochłonęłam w jeden dzień. Zakończenie zniewalające. Czytałam je z zapartym tchem i nie mogłam doczekać się rozwiązania akcji.

Jak zwykle pojawiła się zawiła historia, która musiała mieć jakieś rozwiązanie. O tym, czy szczęśliwe dowiecie się sami podczas lektury tej pozycji. Już teraz mogę Wam zagwarantować, że jest warta swojej uwagi i z pewnością nic nie stracicie, jeśli poświęcicie jej swój czas.

Książki Pani Lingas-Łoniewskiej są bardzo uczuciowe, życiowe i wzruszające. Bardzo cenię w nich sobie autentyczność sytuacji, a także wątek kryminalny, czy ciemną stronę jednego z bohaterów. Ta pozycja skupiona jest typowo na misjach wojskowych, które wniosą wiele do życia bohaterów. Jestem przekonana, że podczas lektury tej książki nie będziecie się nudzić!

,,Bez przebaczenia” to cudowna opowieść o dwójce młodych ludzi, których losy dziwnie się potoczyły, jednak nie mogło skończyć się tak tragicznie. Serdecznie polecam, mi się bardzo podobała i mam nadzieję, że Wy będziecie mieli podobne odczucia po jej zakończeniu.

Moja ocena: 5,5/6

27 komentarzy:

  1. Poznaj jej "W szpilkach od Manolo" a będziesz ją wielbić na wieki ( coś o tym wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytałam i mnie jakoś nie przekonała.

      Usuń
  2. Jeśli zdecyduję się na jakąś książkę tej Pani, to będzie to "W szpilkach od Manolo", jako że jest to najbardziej wychwalana pozycja jej autorstwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. W pełni podzielam twoją recenzje. Mnie również ,,Bez przebaczenia'' szalenie się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie przede mną "W szpilkach od Manolo", ale kuszą mnie także inne powieści pani Lingas-Łoniewskiej. Mam nadzieję, że kiedyś przeczytam również "Bez przebaczenia". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej
    Zostałaś nominowana do nagrody Liebster Blog Award. Zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę zapoznać się z twórczością tej autorki, bo widać, że naprawdę warto.
    Szkoda, że wcześniej nie słyszałam o tej książce, bo na pewno się z nią bliżej zapoznam : )

    Pozdrawiam, obserwuje i zapraszam do siebie.
    http://naszksiazkowir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro z opisu książki wynika, że wszystko zacznie układać się coraz lepiej, dlaczego tytuł brzmi Bez przebaczenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zdradziłam wszystkich faktów, ale jak przeczytasz to sama zrozumiesz.

      Usuń
  8. Jeśli tylko znajdę ją w bibliotece, to przeczytam, skoro tak dobrze wypadła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o książkach autorki, ale mnie do nich nie ciągnie. Może kiedyś... ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie pozycje, jestem ciekawa stylu tej autorki, myślę, że przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oo chętnie przeczytam :) zaciekawiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tę książkę to koniecznie muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń