Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 27 marca 2023

,,Herkules agent międzygalaktyczny. Intruz. Tom 2"



,,Herkules agent międzygalaktyczny. Intruz, tom 2" to drugi tom nowej komiksowej serii.  

Bohaterom szczęśliwie udało się zdać do drugiej klasy. Z tego też względu mogli kontynuować naukę w międzygalaktycznej szkole. Tym razem jeden z nauczycieli został ugryziony przez obcego, a następnie zaczęło przenosić się to na innych wykładowców i uczniów. 

Na pewno nie zaszkodzi zainteresować się lekturą tego komiksu ze względu na podejmowaną w nim tematykę. Niewątpliwie interesującym zabiegiem jest poznanie nowych bohaterów oraz dowiedzenie się czegoś więcej o bracie głównej postaci.

Bardzo przyjemnie spędziłam czas z tym tytułem i już nie mogę doczekać się kolejnego tomu tego cyklu. Bez wątpienia zakończenie tej części okazało się dla mnie bardzo interesujące i zaskakujące.
  
,,Herkules agent międzygalaktyczny. Intruz, tom 2" to drugi tom serii, na który warto zwrócić uwagę ze względu na poruszaną w nim tematykę.

Moja ocena: 5/6



 Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam komiksy, a ten ma takie piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bohaterowie to rówieśnicy mojego synka, a więc pewnie by się z nimi polubił :):

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fany komiks. Na pewno warto do niego zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieci pewnie będą zachwycone. Dziękuję za podpowiedź . Po prostu MAMA

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jeszcze. Wydanie jest świetne, ciekawe co na to mój synek

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie poznamy tą serię, temat komiksu wydaje się ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy opis i widzę, że warto zapoznać się z pierwszym tomem.

    OdpowiedzUsuń