Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 4 października 2022

,,Lightlark" Alex Aster

,,Lightlark"


,,Lightlark" Alex Aster to kolejna z pozycji młodzieżowych, które na pewno zyskają szerokie grono odbiorców.

Centennial to forma rozgrywek, które odbywają się w miejscu, w którym przez większość czasu panuje sztorm. Co sto lat jednak przez 100 dni on cichnie i właśnie wtedy ma miejsce rywalizacja między sześcioma władcami. Ich celem jest przerwanie ciążących na ich ludach klątw. Problem polega na tym, że jeden z nich musi zginąć.

Lektura ta niekiedy jest porównywana do ,,Igrzysk śmierci" i pod względem fabularnym jest w tym sporo racji. W tym wydaniu także nie brakuje intryg, ale również miłości, z powodu której nie wszystko musi potoczyć się zgodnie z planem.

Lubię zapoznawać się z powieściami młodzieżowymi, ale w tym przypadku niekoniecznie mogłam się wciągnąć w tę fabułę. Związek miało to z, moim zdaniem, stosunkowo drętwym językiem tego wydania.

,,Lightlark" Alex Aster to pozycja ciekawa pod względem fabularnym, ale dla mnie sporym minusem był jej język.

Moja ocena: 4.5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że się tak nie wciągnęłaś. Ja nie planuję tej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tej pozycji słyszałam i chętnie sama bym się zabrała za jej lekturę. Będę pamiętać podczas wizyty w bibliotece o niej

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że również bym się nie wciągnęła w tę historię, więc sobie odpuszczę jej zakup czy wypożyczenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na moją książkę i przyznam, że jestem zaintrygowana. Dużo sprzecznych opinii słyszałam na jej temat

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w sumie bardzo ale to bardzo rzadko sięgam po ksiązki dla młodzieży także nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Po młodzieżówki raczej nie sięgam, nie są to książki dla mnie, więc odpuszczę sobie ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Unikam młodzieżowych książek, nie uważam że są złe, ale ja z nich "wyrosłam" i mało kiedy mnie wciągają

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam właśnie sprzeczne opinie o niej i jestem ogromnie ciekawa jak ja ją odbiorę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety, ta pozycja nie zrobiła na mnie szczególnego wrażenia, ale jak widzę Tobie również nie przypadła ona do gustu. Napisanie dobrej książki wbrew pozorom wcale nie jest takie łatwe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie skuszę się na tę lekturę.

    OdpowiedzUsuń