Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 3 października 2022

,,Bogowie tanga" Carolina De Robertis

 ,,Bogowie tanga"

Kilka miesięcy temu miałam okazję poznać ,,Cantoras" tej autorki. Nie mogłam też przejść obojętnie obok tej nowości.

Na początku 1913 roku kilkunastoletnia Leda postanowiła wyjechać do Argentyny. Nie zdawała sobie sprawy z tego, że to, co zastanie na miejscu nie będzie tym czego oczekiwała. Po dotarciu na miejsce urzekła ją jednak kultura - taniec, stroje, występy. To z nimi postanowiła związać swoje życie.

Czas kiedy toczy się akcja powieści to okres, w którym kobiety nie miały za wiele do powiedzenia. Nie mogły także zakładać własnych działalności, gdyż mało kto liczyłby się z ich zdaniem. Właśnie w takim świecie w Argentynie znalazła się Leda.

Ta propozycja jest naprawdę wartościowa. Jest to jedno z tych wydań, w którym autorka porusza bardzo niesztampową fabułę. W związku z tym jeszcze ciekawiej jest zaczytać się w tej powieści.

,,Bogowie tanga" Caroliny De Robertis to nietuzinkowa lektura, w której tango odgrywa naprawdę dużą rolę.

Moja ocena: 5.5/6     

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu  

 

7 komentarzy:

  1. Fajnie że książka jest wartościową,fabuła niebanalna

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo jestem ciekawa tej ksiazki, niesztampowa fabuła, zdecydowanie mnie Ściągnęła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta książka zbiera bardzo dobre recenzje a ja jestem jej bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie mam co czytać może kiedyś, ale chyba raczej komuś innemu warto to polecić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie ksiazki z niecodzienna fabula. Ta mnie zainteresowała, chetnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa propozycja. Myślę, że dam się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno jest się czym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń