Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

wtorek, 5 lipca 2022

,,Dom sekretów" Magdalena Kordel

,,Dom sekretów"

Magdalena Kordel potrafi tworzyć ciekawe historie i ta także taka jest.

W tym tomie doszło do obrażenia się niektórych bohaterów na innych i tymczasowego zerwania kontaktów. Spora część książki opiera się jednak na wydarzeniach z przeszłości kiedy to służąca zakochała się w dziedzicu, lecz czy z wzajemnością?

Miło można spędzić czas z taką publikacją i tak też zrobiłam. Od samego początku wciągnęłam się w tę historię. Część historyczna została umieszczona między współczesnością i wydarzenia w niej opisane bardzo przypadły mi do gustu. 

Autorka w tym wydaniu skupia się na tym, jak przeszłość wpływa na teraźniejszość. W książce nie brakuje dawnych wierzeń pod względem udawania się do kobiety, która miała przewidywać przyszłość i pomagać w różnych sytuacjach swoimi radami.

,,Dom sekretów" Magdaleny Kordel to trzeci tom serii. W przyszłości można oczekiwać kolejnego tomu, co niezwykle cieszy. 

Moja ocena: 5.5/6    
 
Za egzemplarz książki dziękuję wydawnictwu Znak  

7 komentarzy:

  1. Chyba będę musiała kiedyś zapoznać się z serią tych książek. Fajnie, że każdy tom jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz dawno nie czytałam książek Magdaleny Kordel, chyba czas do nich wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wielką ochotę na lekturę tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością przeczytam również tę pozycję gdy będzie dostępna w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no brzmi całkiem intrygujaco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią rozejrzę się za tą serią. Myślę, że może mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej serii, ani twórczości autorki i raczej się nie skuszę, bo to nie mój klimat.

    OdpowiedzUsuń