Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 1 lipca 2022

,,Cantoras" Carolina de Robertis

 ,,Cantoras" 


Na polskim rynku w ostatnim czasie ukazuje się coraz więcej książek z wątkiem LGBT. Oznacza to, że także jako czytelnicy jesteśmy bardziej otwarci na ten temat.

Głównymi bohaterkami zostały kobiety, które chciały współżyć, spotykać się i żyć z osobami tej samej płci. Z racji panującego reżimu zabronione było choćby wyprowadzenie się kobiety z rodzinnego mieszkania przed ślubem. Czy dało się to jakoś pogodzić?

Pięć kobiet, głównych bohaterek. Choć pozornie różniły się między sobą wszystkie miały tylko jeden cel - chciały być szczęśliwe. W tamtych czasach takie zachowanie nie dość, że było nieakceptowalne to dodatkowo było nie do pomyślenia.

Książka została wydana w serii której celem jest poryszanie trudnych, ważnych oraz wartościowych tematów. Ten tytuł beż wątpienia wpisuje się właśnie w te założenia. Dodatkowo książka została napisana nieskomplikowanym językiem.

,,Cantoras" Caroliny de Robertis to idealna, skłaniająca do refleksji lektura, na którą warto poświęcić swój czas. 

Moja ocena: 6/6  

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 

9 komentarzy:

  1. A książka jest za darmo? Czy autorka zarabia na tym? Jakoś nie wierzę w szczerość jej intencji...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż można powiedzieć, modny temat...

    OdpowiedzUsuń
  3. Od czasu do czasu lubię poczytać taką książkę skłaniającą do refleksji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że nie wiem czy jestem gotowa na taką lekturę:( Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie czytam takich książek, ale bardzo spodobała mi się okładka. Taka prosta, a przyciąga uwagę nawet samymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciszy mnie, że na naszym rynku jest coraz więcej takich książek!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ten tytuł w planach, lubię czasem sięgnąć po książki dające do myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mnie ten tytuł ciekawi, więc oczywiście mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tego tytułu i chętnie skorzystam z polecenia.

    OdpowiedzUsuń