Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 26 czerwca 2022

,,Puk puk" Anders Roslund

 ,,Puk puk"


Takich ciekawych lektur zawsze wypatruję i nie żałuję, że postanowiłam się z nią zapoznać. 

Przed laty doszło do tragicznej egzekucji prawie całej rodziny w ramach której przesyłam tylko 5-letnia dziewczynka. Obecnie minęły lata i obecnie ktoś zaczął zabijać w ten sam sposób. W jaki sposób I czy w ogóle te zabójstwa były ze sobą powiązane?

Dawno nie miałam okazji zapoznać się z tak zajmującą historią z tego gatunku. Opisanie na samym początku odnalezienia 5-letniej dziewczynki, która przebywała w pomieszczeniach ze zmarłymi członkami rodziny znacznie spotęgowało emocje I chęć dalszej lektury.

Jest to tak wciągająca powieść, że już na samym początku wiedziałam, że z powodzeniem będę chciała się z nią zapoznać w jeden dzień i tak też się stało. W związku z tym, że jest to tak świetne wydanie nie sposób się od niego oderwać.

,,Puk puk" Andersa Roslunda to tak świetna propozycja, że warto zwrócić uwagę na ten tytuł w przyszłości. 

Moja ocena: 5.5/6    

Za egzemplarz dziękuję wydawnictwu

 


10 komentarzy:

  1. Brzmi jak pozycja, po którą z przyjemnością bym sięgnęła! Lubię takie książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się świetny thriller, lubię gdy emocje są mocno spotęgowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię! Zerknę czy jest na legimi dostępna.

      Usuń
  3. Zapisuję sobie tytuł tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie jest to książka dla mnie, więc zapisuję ją na swoją listę książek do kupienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. No teraz żałuję, że nie zdecydowałam się na ten thriller, bo brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno było miło spędzić czas z tą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak wysoka nota to nie może być przypadek - będę musiała poznać Puk Puk bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również chętnie sięgam po tego typu książki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię książki z tego wydawnictwa. Tą pozycję również zamierzam przeczytać niebawem.

    OdpowiedzUsuń