Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 26 maja 2022

Czarodziejki WITCH, tom 5

 Czarodziejki WITCH, tom 5


Czarodziejki WITCH to znane bohaterki, o przygodach których można poczytać już w piątym tomie.

Obecnie jedna z przyjaciółek miała na jakiś czas wyjechać, pozostałe wiedziały, ze będą za nią tęskniły. Podczas urodzinowego przyjęcia dodatkowo okazało się, żer wydarzyło się coś dziwnego, że co na pewno miało związek z magią. Piąty tom serii o czarodziejkach podzielony jest na kilka dużych historii, z których płyną ważne przesłania.

Dzięki temu wydaniu nastoletni odbiorcy mogą przypomnieć sobie o tym, że najważniejsze nie jest działanie na własną rękę, ale współpraca. Zawsze jest też jakieś wyjście z każdej sytuacji nawet wtedy gdy wydaje się, że jest to już koniec. Dobrze jest wykazywać się odwagą, jednak robiąc to wszystko w granicach rozsądku.

Dawno nie miałam okazji zapoznać się z przygodami tych czarodziejek, więc tym chętniej sięgnęłam po ten tom. Dzięki przedstawieniu na początku głównych bohaterek bez żadnych przeszkód można zagłębić się w ich dalsze przygody bez znajomości poprzednich tomów.

,,Czarodziejki WITCH, tom 5" to lektura, której cena może przerażać, jednak jest ona jej warta. Sztywne wydanie, całe kolorowe, śliskie strony wymagają nakładu pieniędzy podczas druku.


Moja ocena: 5.5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

10 komentarzy:

  1. Jedna z fajniejszych serii mojego dzieciństwa. Cieszę się, że Egmont zaczął wydawać ją w takich ładnych wydaniach, a nie czasopismowe zeszyty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie cieszę się, że ta seria została wydana w takiej fajnej formie. Na każdy kolejny tom czekam z utęsknieniem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe moje dzieciństwo zawiera się w tym komiksie. Uwielbiałam bohaterki i ich przygody. Wspominam z sentymentem

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie ładne wydania pomimo ceny, zawsze cieszą oko.

    OdpowiedzUsuń
  5. z tego co kojarze to była jakiś czas temu bardzo popularna bajka w tv\
    p.s. komiksy są zawsze spoko nie tylko dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  6. To wydanie jest niezwykle piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam Witch z czasów, kiedy byłam nastolatką. Nie wiedziałam, że to jeszcze modne i na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Za dzieciaka namiętnie oglądałam Witch i namawiałam rodziców do kupowania karteczek do segregatorów z postaciami, które tam występują. Niestety, to już przestało być modne. Moja siostra nigdy o tym nawet nie słyszała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witch to moja słabość dzieciństwa do dzisiaj mam wszytskie komisky, kalendarze, gazetki - co to była za miłość!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako mała dziewczynka chętnie oglądałam Witch. Nie wiedziałem, że te historie zostały wydane w takiej formie. ;)

    OdpowiedzUsuń