Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 26 listopada 2021

,,Kamila i konie. Na łonie przyrody"

 ,,Kamila i konie. Na łonie przyrody"


Od dzieciństwa uwielbiałam konie, bardzo lubiłam zbierać ich figurki. Do teraz pozostała mi miłość do zwierząt. Nie mogłam więc przejść obojętnie obok tego komiksowego wydania. Co prawda, jest to już trzeci tom i lepiej byłoby zapoznawać się z tym cyklem od początku. Warto skusić się jednak na te historie. W tej części mamy do czynienia z trzema historiami, z dziećmi, końmi, młodszą siostrzyczką, która jeszcze nie umiała jeździć konno. Na pewno na brak sporej dawki humoru nie można narzekać. Książka została wydana w średnim wydaniu i ma sporo komiksowej treści. Pomiędzy znajdują się ciekawostki oraz objaśnienie jak krok po kroku narysować kilka rysunków.  


Moja ocena: 5/6  

Wpis powstał w ramach współpracy z Egmont

11 komentarzy:

  1. Dla osób zafascynowanych koniami to na pewno nie lada gratka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się fakt, że jest objaśnienie jak krok po kroku narysować kilka rysunków.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna książeczka, dużo komiksowych rysunków to pobudza wyobraźnię

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córka uwielbia konie podobnie jak Ty. Więc sądzę że ta historia by się jej spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię komiksy, ale takiego jeszcze nie czytałam. Wygląda na ciekawy, podoba mi się też kreska.

    OdpowiedzUsuń
  6. To seria komiksów, którą naprawdę lubię. Cieszę się, że Egmont wydaje tyle albumów dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam jeszcze tej serii komiksów, ale wszystkoprzede mną, bo mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie sięgamy po komiksy, ale ta książeczka wydaje się być bardzo ciekawa. Muszę ją kupić synkowi.

    OdpowiedzUsuń
  9. To świetna propozycja dla osób które lubią konie .
    W sumie kiedy myślałam że będę jeździć konno ale jakoś mi przeszło

    OdpowiedzUsuń
  10. Konie i psy to moje ulubione zwierzęta, od dziecka miałam do nich słabość, chętnie chwytałam za przygody czytelnicze z ich udziałem. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię konie, więc sama chętnie skuszę się na tę komiksową serię.

    OdpowiedzUsuń