Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 26 lipca 2021

,,Gra o świat" Neal Shusterman



Poznawanie twórczości nowych autorów zawsze wiąże się z pewną dozą niepewności. Tym razem postanowiłam skusić się na ,,Grę o świat" Neala Shustermana, która już od początku przypadła mi do gustu. Poznajemy Asha, który zauważa, że coś jest nie tak. Światła stopu zamiast czerwonego mają niebieski kolor. Szybko odkrywa, że istnieją światy równoległe. Książka porusza wątek homoseksualizmu, poglądów politycznych, uprzedzeń rasowych, a to wszystko podane jest w bardzo przystępnym stylu. Nie mogłam oderwać się od tej pozornie młodzieżowej lektury, jednak myślę, że przypadnie też do gustu starszemu odbiorcy.

 Moja ocena: 5.5/6     

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  

12 komentarzy:

  1. Porusza całkiem istotne obecnie tematy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada. Będę miała tę książkę na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło spędziłam czas z tą powieścią, na plus są poruszane ważne tematy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że spodoba się zarówno młodzieży, jak i bardziej dojrzałemu odbiorcy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca są to moje klimaty czytelnicze, więc raczej nie sięgnę po ten tytuł.Ciesze sie jednak, że Tobie lektura przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przyciągnęłyby aspekty uprzedzeń rasowych, ale nie w sztampowej formie, lecz z rozszerzonego ujęcia, uwzględniającego historię i mentalność rodzaju ludzkiego.

      Usuń
  6. Czuję, że świetnie odnajdę się w takich klimatach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że to lektura stworzona dla mnie, dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niewiele wiem o tej książce, ledwie zarys fabuły, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niewiele mówi mi ten tytuł, nie trafiłam na niego wcześniej, ale może moja młodzież się nim zainteresuje, pomysł na spotkanie z książką podsunę pod rozwagę. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w planach, mam już na półce i czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń