Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 16 czerwca 2021

,,Glatz. Zamieć" Tomasz Duszyński

 ,,Glatz. Zamieć" 


W ostatnim czasie na pewno nie czytałam żadnego kryminału retro, więc postanowiłam to zmienić. Mój wybór padł na trzeci tom serii ,,Glatz" Tomasza Duszyńskiego. Jej atutem jest to, że można ją czytać bez znajomości poprzednich części. Akcja toczy się w 1923 roku w Kłodzku i Kotlinie Kłodzkiej, gdzie doszło do makabrycznego zabójstwa. Czy udało się znaleźć sprawcę? Rozdziały związane z poszukiwaniami przeplatają się z tymi z wrażeniami sprawcy. Bardzo ciekawa pozycja, z którą z przyjemnością zapoznałam się w wolne popołudnie. Bardzo plastyczne opisy, niespieszna akcja, ciekawy pomysł na kryminalną intrygę. Jestem bardzo zadowolona z przeczytania tej powieści.

Moja ocena: 5/6

Książki zostały przeczytane w ramach wyzwania WyPożyczone 
   
  


13 komentarzy:

  1. Kryminały średnio lubię to po prostu nie mój typ czytelniczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za kryminałami, a retro chyba jeszcze nigdy nie czytałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kryminały to nie moja bajka, ale z pewnością podsunę tą pozycję przyjaciółce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam mieszane uczucia do tej książki, z jednej strony brzmi ciekawie, z drugiej jakoś nie czuję tego klimatu

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie widziałabym tytuł, całą serię, w mojej domowej bibliotece. :) pewnie się na nią skuszę, jak tylko pojawi się okazja. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kryminały retro, chętnie bliżej przyjrzę się całej serii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę warto zwrócić uwagę na tę lekturę, podobała mi się.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo dobrego o niej słyszałam, na rynku kryminały retro cieszą się zainteresowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że nie trzeba znać poprzednich części. Czuję się zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze bardzo mnie cieszy, kiedy polski pisarz stworzy świetną książkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo dla autora, chyba jednak wolałabym zacząć od samego początku serie :D KInga

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie zaglądałam do kryminałów w klimacie retro, a kiedyś tak bardzo za nimi przepadałam, trzeba sprawić, aby znów wpadały w moje ręce. :)

    OdpowiedzUsuń