Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 18 kwietnia 2021

Książki i plakaty - połączenie idealne

Plakaty i obrazy z Posterstore idealnie prezentują się z książkami w kąciku na podręcznym biurku/stoliku. Daj sobie szansę na upiększenie wnętrza.


Nie lubię gdy na ścianach jest pusto, na biurku także nie ma co postawić i pojawia się pewna luka w zagospodarowaniu przestrzeni. Na szczęście z pomocą przychodzi nam wtedy firma Posterstore, które oferuje obrazy i plakaty od tych najmniejszych aż do tych naprawdę sporych, które będą zajmowały sporą część ściany. W moim kąciku książkowym znajdują się trzy stojące ramki, które możecie zobaczyć na zdjęciach. Ich atutem na pewno jest to, że wszystkie są jednakowe, a plakaty zostały przeze mnie dobrane kolorystycznie.


Nie będę ukrywać, że to właśnie dzięki plakatom w kąciku zrobiło się jakoś przyjemniej. Niezwykle miło jest obcować z tak pięknymi plakatami. Nie wspomniałam jeszcze o tym, że wybór jest naprawdę ogromny. Jeśli chodzi o ten najmniejszy rozmiar nie ma tego bardzo dużo, ale też jest w czym wybierać. Większe gabaryty to setki, jeśli nie tysiące pogrupowanych tematycznie różnych plakatów i obrazów, które czekają na to, by pojawić się na ścianie w Twoim domu.


Tym co zachwyca jest wysoka jakość papieru, na którym zostały wydrukowane. Atutem tej strony jest także to, że wszystko możemy kupić w jednym miejscu. Możemy zdecydować się tylko na obrazy lub same ramki, istnieje jednak możliwość stworzenia zestawu, który od razu będzie gotowy do złożenia. Ramki przychodzą opakowane oddzielnie niż obrazy w jednej paczce, dlatego zadaniem nabywcy jest zajęcie się ich złożeniem.

Razem z partnerem wpisu mamy także rabat dla czytelników bloga. Na hasło martynakwiatkowska35 otrzymacie 35 % rabatu ważnego przez miesiąc do 18 maja 2021 r. na ofertę oprócz kategorii Selection.


Wpis powstał w ramach współpracy z Posterstore.

 

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam, jak na ścianach coś wisi. Obraz, reprodukcja, plakat - cokolwiek. Bez takich dodatków ściany wydają mi się takie puste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zawsze szukam półek z książkami, lubię podejrzeć, kto co czyta, często inspiruję się do sięgnięcia po jakiś tytuł. :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię kiedy ściany w domu są ozdobione jakimś ładnym obrazami bądź plakatami :) Od razu wnętrze nabiera barw i przytulności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda. Bardzo mi się podoba takie zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię plakaty, zwłaszcza takie nietypowe, doskonale nadają się do stworzenia klimatu w pomieszczeniu domowym i biurowym. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat nie za bardzo lubię takie rzeczy. Po pierwsze zajmują miejsce, którego i tak mam mało. Po drugie mój kot ich nie akceptuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kotem to i ja mam podobnie, nie do końca chwyta zamysł dekoracji. ;)

      Usuń
  6. jak widać plakaty mogą się pięknie prezentować nie tylko na ścianie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się plakaty tej firmy, świetnie urozmaicają wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię pustych ścian i oprócz zdjęć, to zawieszam właśnie różne ciekawe plakaty :D
    https://rilseeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie to wygląda, jednak to kwestia gustu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm...nie mam w domu plakatów, ale mam obrazy malowane przez przyjaciółkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym sobie coś powiesiła na ścianie, ale stety niestety jedna ściana to biblioteczka, a że w pokoju mam skos to nie bardzo jest gdzie znaleźć miejsce na takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń