Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 28 lutego 2021

,,Serce trolla" Holly Black



Holly Black to zagraniczna autorka, która pisze głównie o elfach i na tym wątku opiera swoje fantastyczne powieści dla młodzieży.

17-letnia Val nie przypuszczała, że jej poukładany świat może zmienić się z minuty na minutę. Wszystko stało się wtedy, gdy dowiedziała się o sekrecie skrywanym przed nią przez matkę. Dziewczyna postanowiła na jakiś czas nie wracać do domu i wtedy poznała nowych znajomych. To właśnie od nich dowiedziała się o elfach, tylko czy one naprawdę istniały?

Z pierwszym tomem cyklu miałam okazję zapoznać się już kilka miesięcy temu. Wyczekiwałam kolejnej części, więc bardzo ucieszyłam się, gdy dotarła do mnie ta kontynuacja. Jest to bardzo szybka lektura, która spodoba się miłośnikom tego cyklu. Akcja jest wartka, nie ma czasu na nudę, sporo się dzieje.

,,Serce trolla" Holly Black to drugi tom serii, który spodoba się miłośnikom twórczości tej autorki. W tym roku ma ukazać się jeszcze zwieńczenie serii - ,,Żelazna kraina".

Moja ocena: 5/6  
 
Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Jaguar.

13 komentarzy:

  1. Nie znam tej serii i jak na razie nie planuję po nią sięgać, ale cieszę się, że Tobie przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że sporo się dzieje. To jest bardzo zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie, kiedy scenariusz zdarzeń kipi od incydentów, dynamiczne rytmy bardzo w tym pomagają. :)

      Usuń
  3. Nie znam autorki i serii.
    Młodzi ludzie lubią fantastykę i ta pozycja przypadnie im do gustu.
    Dzięki za recenzję.
    Irena - Hooltaye w podróży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama chętnie sięgam po fantastykę, także tą skierowaną do młodych czytelników, przyjemnie się relaksuje w jej klimacie, odciąga umysł od kłopotów codzienności. :)

      Usuń
  4. Czasem coś, co dzieje się w ułamku sekundy, potrafi wywrócić nasz świat do góry nogami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to odległe klimaty do czytania. Może fani elfów i fantastycznego świata się tą historią zainteresują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji poznać tej serii, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam historię z elfami w tle dawno nie czytałam takich historii

    OdpowiedzUsuń
  8. Po fantastykę raczej nie sięgam, za to mój mąż za nią przepada, więc będę miała na uwadze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie mąż w czasach narzeczeństwa skutecznie nakłonił do sięgnięcia po ksiązki z gatunku fantastyki, dziś czytam ich więcej niż on. :)

      Usuń
  9. Nie czytałam, rzadko sięgam po książki fantastyczne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji czytać tej serii, ale na pewno znajdzie swoich zwolenników.

    OdpowiedzUsuń