Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 29 stycznia 2020

,,Top Wings. Ptasia Akademia" 1/2020

Jakiś czas temu miałam okazję zapoznać się kilkoma książkami o ptasich pilotach. Ucieszyłam się, gdy dotarł do mnie pierwszy numer dwumiesięcznika, opartego na tej fabule.

Czasopismo składa się z 32 stron. Mamy do czynienia ze sporą ilością labiryntów, obrazków do kolorowania. Dzięki tej gazetce 2-5 latek uczy się także liczenia, rozpoznawania cyfr i kolorów. Nie zabrakło miejsca na dwie maski, które z pomocą dorosłych można wyciąć i ozdobić.

Zadania są naprawdę całkiem różnorodne. Pierwszy numer zawiera także 4-stronicowe opowiadanie w formie komiksu, dzięki którego dowiemy się, jak wygląda jedna z przygód załogi Top Wings.

Pierwszy numer kosztuje 10,99 zł i dołączona do niego jest figurka Swifta z pieczątką i zawieszką. Dodatek niestety jest dość średniej jakości, mi po 3 użyciach wypadł wkład z obrazkiem z pieczątki, jednak można go na nowo przykleić jakimś mocniejszym klejem.

Moja ocena: 5/6

Wpis powstał w ramach współpracy z Wydawnictwem Egmont.

1 komentarz: