Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 14 września 2019

,,(Nie)młodość" Natasza Socha

Wydawnictwo: Edipresse
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 304
Do kupienia: Hit Salonik

Mimo tego, że w domu mamy prawie wszystkie książki tej autorki, zapoznałam się tylko z niewielką ich garstką.

Marta została bezwstydnie oszukana przez osobę, którą nazywała swoją przyjaciółką i wspólniczką. Z dnia na dzień bez pracy, firmy i możliwości stałych zarobków. Na szybko postanowiła poszukać sobie jakiegoś zajęcia, trafiając w dość niecodzienne miejsce. Dzięki pracy tam nie mogła się jednak do końca utrzymać...

Tak naprawdę głównymi bohaterkami tej książki jest Marta, która wiele w życiu osiągnęła, ale jej największym błędem było to, że za bardzo zaufała. Kolejną damską postacią jest 74-letnia Klarysa. Kobieta musi zamieszkać w domu spokojnej starości, choć nie bardzo jej się ten pomysł podoba.

Natasza Socha w swojej najnowszej publikacji przeciwstawia starość młodości. Jednocześnie podrzuca bardzo trafne spostrzeżenia, które możemy zauważyć w otaczającej nas rzeczywistości. Jest to zarówno powieść do łez, śmiechu, ale także przemyśleń.

,,(Nie)młodość" Nataszy Socha to pozycja, która pokazuje, że wiek nie może nas ograniczać i tylko od nas zależy, jak wykorzystamy czas, który nam jeszcze pozostał.

Moja ocena: 5.5/6


Za egzemplarz dziękuję Edipresse Książki.

2 komentarze:

  1. Ja mam za sobą kilkanaście książek Sochy, więc mam porównanie. Ta akurat jest jedną ze słabszych w moim odczuciu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie czytałam tej książki, ale mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń