Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

czwartek, 20 czerwca 2019

,,Za dużo marchewek" Katy Hudson



Lubię zapoznawać się z takimi pozycjami, więc tym chętniej wypożyczyłam tę z biblioteki. Nie mam czego żałować.

Królik bardzo lubił marchewki, ale miał mały problem. Ponieważ zajmowały one całe jego mieszkanko, sam nie miał gdzie mieszkać. Przyjaciele wykazali się sporą empatią i pozwolili mieszkać mu u siebie, jednak nie do końca to się sprawdziło.

Książka została wydana w dużym formacie w sztywnej oprawie. Tekstu ma bardzo mało, a dodatkowo podoba mi się jej przesłanie, by nie przejmować się niczym, bo na pomoc przyjaciół zawsze można liczyć. Morał z końcówki bajki także zasługuje na uznanie.

,,Za dużo marchewek" Katy Hudson to wspaniała bajeczka, którą w przyszłości chciałabym mieć w swojej biblioteczce.



Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone



2 komentarze:

  1. W takim razie muszę rozejrzeć się za tą książką dla Jasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka przemyca ważne przesłanie. I to mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń