Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

poniedziałek, 17 czerwca 2019

,,Z głową w gwiazdach" Jenn Bennett

Wydawnictwo: IUVI
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 400
Do kupienia: IUVI

,,Z głową w gwiazdach" fabularnie i klimatem nieco przypominała mi ,,MISSję SURVIVAL", więc jeśli tamta książka Wam się podobała, to dajcie szansę też tej.

Kilka miesięcy temu w życiu głównej bohaterki wydarzyło się coś, co sprawiło, że nie spotykała się już z pewnym chłopakiem. Dodatkowo jej ojciec i dwie mamy nastolatka byli w stanie wojny. Tymczasem Zorie miała wybrać się na wycieczkę z grupą znajomych.

Publikacja zapowiadała się bardzo ciekawie, więc postanowiłam się na nią skusić w wolny dzień. Wiedziałam, że jeśli mi się spodoba to nie będę mogła się od niej oderwać, dlatego zaplanowałam sobie na jej lekturę cały dzień. Wkręciłam się w nią niemalże od początku.

Dziewczyna i chłopak. Kiedyś zakochani, obecnie w stanie wojny. Przez większą część książki nie wiadomo, co się wydarzyło w ich życiu, że obecnie jest, jak jest. Autorka porusza w powieści temat związków homoseksualnych, zdrady, niedomówień.

,,Z głową w gwiazdach" Jenn Bennett to pozycja typowo dla młodzieży i nieco starszych czytelników. Jest całkiem obszerna, nie czyta się też za szybko, jednak w moim odczuciu jak najbardziej warto się z nią zapoznać.

Moja ocena: 5,5/6

Za książkę dziękuję Wydawnictwu IUVI

1 komentarz: