Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

niedziela, 14 kwietnia 2019

,,Najlepsze, co mnie spotkało" Agata Przybyłek

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 2019
Format : Książka
Liczba stron: 416
Do kupienia: Gandalf

Agata Przybyłek to stosunkowo młoda autorka, która wydała już sporo powieści.  Seria z domkami jest zdecydowanie moją ulubioną.

Olga tym razem miała przerwę uczelnianą spędzić w okolicach Zakopanego u ojca, z którym nie widziała się od kilku lat. Mężczyzna założył nową rodzinę, czego córka nie mogła mu wybaczyć. Letnie miesiące miały należeć tylko do nich. Matka w tym czasie miała wypoczywać w sanatorium. Czy przerwa uczelniana miała poprawić ich stosunki?

Bardzo lubię serię z domkami tej autorki. Przeczytałam już całkiem sporo jej powieści i naprawdę widać, że rozwija się warsztatowo z każdą kolejną publikacją. Nieco obawiałam się objętości tej pozycji, ale okazało się, że zupełnie niepotrzebnie.Tak szybko mi się ją czytało, że z całością zapoznałam się w trzy godziny!

Autorka w swojej najnowszej powieści porusza ważny temat straty, życia bez bliskiej osoby albo blisko niej, ale całkowicie oddzielnie. Nie ukrywam, że ta powieść skłoniła mnie do wielu przemyśleń. Pojawia się w niej Olga, którą znamy z wcześniejszej książki pisarki.

,,Najlepsze, co mnie spotkało" Agaty Przybyłek to naprawdę bardzo wartościowa, refleksyjna, momentami smutna i zmuszająca do zadumy publikacja. Naprawdę bardzo się cieszę, że się z nią zapoznałam.

Moja ocena: 5.5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: