Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

piątek, 15 marca 2019

,,O psie, który wrócił do domu" Bruce W. Cameron

Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 2019
Format: Książka
Liczba stron: 395
Do kupienia: Gandalf

,,O psie, który wrócił do domu" zainteresowała mnie już jakiś czas temu. Najpierw wybrałam się na film, a później zapoznałam się z publikacją.

Naprzeciwko domu Lucasa był dom do rozbiórki. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie to, że mimo wyłapania zwierząt przez hycla, wciąż był tam piesek i mnóstwo kotów. Chłopak nie godził się na to, by ich zabili w rezultacie czego naraził się na gniew jednego z mężczyzn. Przygarnął Bellę, pieska, który został uznany za groźny gatunek i miał zostać uśpiony.

Film bardzo mi się podobał. Sięgając po książkę miałam więc wciąż przed oczami sceny z ekranizacji, co zdecydowanie bardzo mi się podobało. Powieść czyta się naprawdę bardzo szybko. Mimo tego, że znałam zakończenie tej historii, z przyjemnością czytałam o dalszych przygodach Belli.

Bruce W. Cameron w swoich książkach oddaje głos psom, a więc i tym razem narratorką została Bella. Fabuła jest bardzo ciekawie skonstruowana. Piesek nie wszystko rozumie ze świata ludzi, co zostało doskonale odwzorowane w jej kwestiach.

,,O psie, który wrócił do domu" to naprawdę bardzo wartościowa publikacja. Można zapoznać się zarówno z książką, jak i filmem, które doskonale się dopełniają.

Moja ocena: 5/6 


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz:

  1. Psiaki! Sam nie umiem obojętnie przejść obok książek z psami w rolach przewodnich :)

    OdpowiedzUsuń