Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

środa, 20 marca 2019

,,Love & Gelato" Jenna Evans Welch

Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data wydania: 2018
Format: Książka
Liczba stron: 328
Do kupienia: Gandalf

Bardzo lubię serię Uwaga! Młodość wydawaną przez wydawnictwo Dolnośląskie. Mam jednak trochę zaległości, co postanowiłam nadrobić.

Lina jakiś czas temu dowiedziała się, że jej mama jest śmiertelnie chora. 16-latka po jej śmierci miała zamieszkać z mężczyzną we Włoszech. Nigdy wcześniej nie widziała go na oczy i była tym trochę przerażona. Obiecała jednak to zmarłej i musiała dotrzymać słowa. Na miejscu okazało się, że będzie miała szansę poznać przeszłość mamy.

Na rynku pojawiły się już dwa tomy serii. Bardzo szybko zapoznałam się z pierwszym z nich, czyli właśnie ,,Love & Gelato". Lektura jest całkiem lekka, ale pojawiają się w niej też poważniejsze wątki. Czyta się ją naprawdę szybko i ze sporym zainteresowaniem.

Jak możemy się spodziewać, w tej publikacji pojawia się także młodzieżowy trójkąt miłosny. Bardzo do gustu przypadły mi zapiski z pamiętnika zmarłej, z którymi miała okazję zapoznawać się główna bohaterka. Wątek ojca Liny nie był dla mnie za bardzo zaskoczeniem.

,,Love & Gelato" to ciekawa publikacja, która może spodobać się nie tylko nastolatkom. Ja także jestem zadowolona z tej lektury, choć mam kilka lat więcej niż docelowe odbiorczynie powieści.

Moja ocena: 4.5/6


Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


1 komentarz: