Zostań konsultantką Avon

Zostań konsultantką Avon

 Sklep Avon

to marka produktów kosmetycznych popularna na polskim rynku. Warto z tego skorzystać. Zostań konsultantką Avon i korzystać z dodatkowych zniżek od 15% do 45 %, a oprócz tego otrzymaj produkty z programu dla nowych konsultantek. Dodatkowo możesz polecać kosmetyki znajomym, dając im bezpłatne katalogi z nowościami firmy. Proces rejestracji jest prosty, bezpłatny i nie ma konieczności kupowania czegoś co miesiąc. Oferta firmy Avon jest tak szeroka, że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.

sobota, 23 marca 2019

,,Gruffalo" Julia Donaldson

,,Gruffalo" Julia Donaldson


Gruffalo jest tak popularną postacią, że postanowiłam sprawdzić, czym zachwycają się tysiące osób. Wypożyczyłam książkę w bibliotece i zabrałam się za jej lekturę.

Mała myszka miała stać się posiłkiem innych zwierząt, jednak zawsze opowiadała im o strasznym Gruffalo, który miał wiele epitetów. Niebawem spotkała go na swojej drodze i to on chciał ją zjeść. Czy mu się to udało?

Bajeczka jest naprawdę bardzo prosta, rymowana. Bardzo często powtarzają się frazy przy kilku postaciach, dzięki czemu jeszcze bardziej wpada w ucho. Jest to bardzo szybka historyjka, którą przeczyta się w kilka minut.

,,Gruffalo" to zabawna, prosta bajeczka, która spodoba się szczególnie najmłodszym dzieciom. Cieszę się, że w końcu miałam okazję się z nią zapoznać.



Moja ocena: 5/6

Książka została przeczytana w ramach wyzwania WyPożyczone


2 komentarze:

  1. Fajna książeczka na prezent. Będę o niej pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  2. moje dzieciaki bardzo lubią gruffalla. Sama dokładnie nie potrafię powiedzieć co w niej jest takiego, ale przyciąga dzieci.

    OdpowiedzUsuń